مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 09:152020-03-08اجتماعي

از شایعه تا واقعیت| اسکان مسافران در سوییت های دربند مهدی شهر واقعیت ندارد+سند


اسکان مسافران در سوییت های دربند مهدی شهر که در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده است، واقعیت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، در حالی که برخی شبکه های اجتماعی و صفحات فضای مجازی این روزها از اسکان مسافران و افراد غیربومی در پی شیوع کرونا، در سوییت های شهرداری مهدی شهر در منطقه دربند این شهرستان خبرپراکنی می کنند، بررسی ها نشان می دهد که این مطلب واقعیت ندارد.

برخی ها این روزها در شبکه های اجتماعی مدعی شده بودند: اینکه پلاکی از شهرستان ها در شهر تردد کند یا مثلاً اقوام سنگسری ها یا یک سنگسری مقیم دیگر شهرها، با اتومبیل پلاک آن شهر به سنگسر بیاید، با حجمی از تردد اتومبیل های گیلان و قم در سنگسر و مهم تر از آن محرز شدن اسکان مسافرانی از قم یا گیلان و همدان در دو مهمان سرای سنگسر و متأسفانه سوییت های شهرداری در منطقه دربند سنگسر (طبق گزارش های مردمی) تفاوت بسیار دارد.

امیدواریم فرمانداری طبق اطلاعیه رسمی خود برخورد قاطع کند؛ به ویژه با شهرداری که گفته می شود سوییت های دربند را به مسافران اجاره داده است؛ منتظر برخورد قاطع استانداری و فرمانداری یا متخلفان هستیم .

اما بررسی ها و پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد که هیچ مسافری در سوییت های شهرداری مهدی شهر در منطقه دربند این شهرستان اسکان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت| اسکان مسافران در سوییت های دربند مهدی شهر واقعیت ندارد+سند

از شایعه تا واقعیت| اسکان مسافران در سوییت های دربند مهدی شهر واقعیت ندارد+سند